Klantenservice

FAQ
Bestellen en verzenden
Hebben jullie een fysieke winkel?

Leelavadee Jewelry is een online sieraden shop, je kunt dus bij ons alleen online bestellen er is geen fysieke winkel.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je voor 16:00 uur, dan wordt je pakket nog dezelfde dag (weekend en feestdagen uitgesloten) verzonden. 99% van de PostNL pakketjes die met de pakketpost zijn verzonden worden de volgende dag bezorgd. Een brievenbus pakketje kan er in uitzonderlijke gevallen wel eens 2 of 3 dagen of langer over doen. PostNL hanteert een bezorgtijd van maximaal 7 werkdagen voor briefpost.
Meestal ontvang je jouw pakket dus de volgende dag, maar wij hebben helaas géén invloed op de bezorging van PostNL. 

Hoe wordt mij bestelling geleverd?

Jouw sieraden worden in een sieraden doosje of sieraden zakje geleverd. Wil je het mooi ingepakt hebben? Kies dan voor de inpak service! Vervolgens verpakken wij standaard in een brievenbuspakje. Is de bestelling en/of het item te groot dan verzenden wij als pakket.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Soms komt de bevestigingsmail in de spambox terecht, heb je daar ingekeken? Wat ook kan is dat je per ongeluk je e-mailadres verkeerd hebt ingetikt. Heb je toch nog twijfel? Neem dan contact met ons op via Whatsapp, telefoon of e-mail.

Met wie verzenden jullie en wat kost het?

Wij verzenden standaard met PostNL. Hierbij kun je kiezen uit verschillende verzendmethoden:

Brievenbuspost (zonder of met track & trace)  € 3,49
Ophalen bij PostNL locatie             € 5,99
  
Alleen leveren aan huisadres + handtekening voor ontvangst        € 6,99
Handtekening voor ontvangst       € 5,99
           
    
België & Duitsland € 7,49

 

Er is altijd een risico op verlies van een pakket.
Indien je bestelling een waarde heeft van €100,- of meer dan zullen wij het als verzekerd pakket verzenden, ook als je zelf voor brievenbuspost hebt gekozen. De kosten hiervan neemt Leelavadee Jewelry voor haar rekening.

Hoe kan ik betalen?

Bij Leelavadee Jewelry kun je eenvoudig betalen zoals jij dat graag wilt met de onderstaande betaalmethoden:

IDeal
Met IDeal betaal je snel, vertrouwd en veilig je Leelavadee Jewelry bestelling

Klarna achteraf betalen
Betaal je liever achteraf? Met Klarna kun je tot 30 dagen achteraf betalen. Let op! Klarna en Leelavadee Jewelry staan los van elkaar. Dit betekent dat het betaalproces geheel via Klarna loopt. Bij vragen hierover verwijzen wij je graag naar de klantenservice van Klarna en de algemene voorwaarden van Klarna.

Creditcard
Je kunt bij ons met de meest gangbare creditcards zoals Visa, Mastercard en American Express betalen.

Paypal
Betaal je graag snel en veilig met Paypal? Bij ons kan dat. Let wel, je hebt hiervoor een Paypal account nodig.

Bancontact / Mistercash | Belfius | KBC | Klarna achteraf betalen
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij deze betaalmogelijkheden om direct en veilig een betaling te doen.

Sofort | Giropay | EPS
Voor onze klanten in o.a. Duitsland en Oostenrijk bieden wij deze betaalmogelijkheden om het openstaande bedrag van de bestelling eenvoudig en veilig te voldoen.

Maestro
Klanten binnen Europa kunnen makkelijk, snel en veilig betalen met Maestro.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Soms kan dat als jouw bestelling nog niet is verwerkt. Je ontvangt dan het complete aankoopbedrag en de verzendkosten retour. Indien je hebt gekozen voor de inpakservice en je bestelling is al ingepakt dan zullen we deze kosten moeten doorberekenen. Wij rekenen voor al ingepakte pakketjes die nog niet zijn verzonden €3,- handelingskosten.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij checken de status van je bestelling voor je.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Om zeker te weten of je bestelling is doorgekomen kun je op je bankafschrift kijken of het bedrag is afgeschreven. Twijfel je toch? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij checken voor je of de betaling is gelukt. 
Is je betaling niet goed doorgekomen, dan is je bestelling ook niet geplaatst. Je kunt dan opnieuw bestellen.

 

Hoe volg ik mijn pakketje?

Wil je weten waar je bestelling op dit moment is? Bekijk het met de track & trace link die je hebt ontvangen nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Pakketjes met een orderwaarde onder €13,- worden verzonden zonder track en trace. Pakketjes op werkdagen vóór 16:00 besteld, worden dezelfde dag verzonden. Is je bestelling als pakket verzonden, dan zal het waarschijnlijk de volgende dag worden bezorgd. Brievenbus pakketjes kunnen er soms wel eens 2 of 3 dagen, of in enkele gevallen wel eens langer over doen. PostNL geeft aan dat de briefpost er maximaal 7 werkdagen over mag doen.
De track & trace bij brievenbus pakketjes is soms niet correct weergegeven omdat nog niet elke postbode een handscanner heeft. Op maandag worden er geen brievenbus pakketjes geleverd.

 

De track & trace geeft aan dat het pakketje is bezorgd maar dit is niet zo, wat nu?

De track & trace bij brievenbuspakjes wordt helaas niet altijd correct weergegeven omdat nog niet elke postbode een handscanner heeft. Er wordt dan al gescand op het sorteercentrum van PostNL. Soms geeft de track & trace dan aan dat er al is bezorgd terwijl dit niet zo is. Het goede nieuws is dat je pakketje vaak snel daarna wordt geleverd.

Ik heb mijn pakket (nog) niet ontvangen, wat nu?

Heb je jouw pakket niet ontvangen? Check dan eerst je track & trace nummer. Deze heb je per e-mail van ons ontvangen. Soms geeft het systeem aan dat het pakketje nog niet bij PostNL is aangeboden. Is je pakketje voor 16:00 besteld dan kun je ervan uitgaan dat je pakketje nog dezelfde dag door ons aan PostNL is overhandigd. Soms wordt het pakketje niet door PostNL gescand. Je pakketje is dus wel door ons aan PostNL overgedragen.

Is het een brievenbus pakketje? Op maandag worden er geen brievenbus pakketjes bezorgd. Wacht dan de volgende dag nog af. Brievenbuspost wordt helaas nog niet altijd de volgende dag bezorgd. Ook kan de scan soms aangeven dat het pakket bezorgd is terwijl dit nog niet het geval is.
De 2e dag nog niets ontvangen? Check je huisgenootjes, familieleden en/of buren. Wacht nog een dag af...

Na 5 dagen nog steeds niet ontvangen en heb je je bestelling als pakket laten versturen? Neem contact met ons op. 
Heb je gekozen voor een brievenbuspakje (€2,99) dan verzoeken we je om 7 werkdagen te wachten voordat je contact met ons opneemt. Tot die tijd kan je briefpost namelijk nog bezorgd worden. Maak in ieder geval niet later melding dan de 8e dag! Dan kunnen wij PostNL nog verzoeken onderzoek te doen en/of een ontvangersverklaring te sturen. Wanneer je te laat (9 dagen of later) of niet meldt dan je niets hebt ontvangen kunnen wij helaas niets meer voor je doen. Laat ons wel weten dat je je pakket niet hebt ontvangen want dan kunnen wij alsnog melding maken bij PostNL. 
Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL. Wel gaan we altijd zo snel mogelijk opzoek naar een oplossing voor jou!

Let wel, er zijn piekperiodes waarin het wat langer kan duren voordat je pakketje bezorgd wordt, denk hierbij aan bijvoorbeeld moederdag, Black Friday, en de decembermaand. Weekend en feestdagen tellen niet mee en op maandag worden er geen brievenbus pakketjes bezorgd. PostNL heeft aangegeven pas na 7 werkdagen actie te ondernemen. Voor deze periodes vragen we je dus even iets meer geduld te hebben alvorens contact met ons op te nemen.

 

Ik heb een verkeerd / niet bestaand adres opgegeven, wat nu?

Als je per ongeluk een verkeerd of niet bestaand adres hebt opgegeven zijn er verschillende opties:

1. Geef dit zo snel mogelijk aan ons door, misschien is je pakketje nog niet verzonden en kunnen we het adres nog aanpassen.

2. Je checkt, indien mogelijk, of het is bezorgd op het door jou opgegeven adres.

3. Indien het pakketje door foutief opgegeven adres onbezorgbaar blijkt te zijn zal het waarschijnlijk bij ons retour komen. Zodra het bij ons retour is kunnen we het opnieuw verzenden. We zullen je dan een betaalverzoek sturen voor de nieuwe verzendkosten.

4. Indien het pakketje door foutief opgegeven adres onbezorgbaar blijkt te zijn en het pakketje is 'kwijt', dan kunnen we een onderzoek opstarten bij PostNL. Hiervoor zul je een document moeten tekenen. Indien het pakketje niet terug wordt gevonden kunnen we helaas niks voor je betekenen.

5. Je wilt je pakket alsnog snel ontvangen, je plaatst een nieuwe bestelling. Indien het eerste pakketje bij ons retour komt zullen we dat crediteren.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Hebben wij een verkeerd artikel geleverd? Oeps, dan is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het inpakken...Laat het ons weten via het contactformulier, we lossen het natuurlijk zo snel mogelijk weer op! 
Wacht de oplossing van ons af, gelieve niet zelf iets te retourneren wat onjuist geleverd is.

Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?

Indien je een artikel ontvangt met een defect/beschadiging, dien je dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden. Je hebt het recht het item kosteloos om te ruilen. Het item dient compleet, in de originele verpakking, met aangehechte labels en met aankoopnota te worden geretourneerd. In specifieke gevallen kunnen wij je vragen foto"s te sturen van de beschadiging. 
Indien bij retourneren wordt geconstateerd dat het probleem door eigen schade veroorzaakt is, en/of wanneer aangehechte labels ontbreken zullen wij niet omruilen tegen een nieuw artikel.

Ik heb een (kortings) code maar kan deze niet verzilveren, waarom niet?

Als je je hebt ingeschreven voor de nieuwsbrief ontvang je een kortingscode. Ook kan het zijn dat je op een andere manier een persoonlijke code van ons hebt ontvangen. Deze codes kunnen niet bovenop een actie korting worden gebruikt. Meestal is de actie korting hoger en kun je de kortingscode beter bewaren en gebruiken op een ander moment als er geen actie loopt.
Ook kan het zijn dat je de code niet juist hebt ingetikt of dat de code is verlopen.

Hoe werkt de kortingscode?

Heb je een kortingscode dan voer je deze in op de "Mijn winkelwagen" pagina in het kader "kortingscode invoeren". Vervolgens klik je op "korting toepassen".

Kortingscodes werken binnen een bepaalde termijn en hebben zodoende een begin en einddatum. Helaas is het niet mogelijk een kortingscode buiten deze termijn te gebruiken. Kortingscodes kunnen niet achteraf worden verrekend. Heb je je kortingscode vergeten in te voeren, neem dan contact met ons op via de contactpagina of jouw account. Wij zullen dan kijken hoe we je toch nog blij kunnen maken.

Indien er een kortingsregel over een gedeelte of het gehele assortiment geldt adviseren wij de kortingscode niet te gebruiken omdat de kortingsregel doorgaans voordeliger is. Je kunt de kortingscode dan bewaren voor een volgende bestelling.

Indien je gebruik hebt gemaakt van de actie "50% korting op elk 2e item" dan wordt de 50% korting berekend over het goedkoopste item in de bestelling.
Indien 1 item wordt terug gestuurd zal de korting komen te vervallen.

Kortingscodes werken niet op bundels of combi deals. 

Ruilen en retourneren
Hoe kan ik iets retourneren?

Retourneren

Hoe werkt retourneren bij Leelavadee Jewelry?

Is je bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar het is bij Leelavadee.nl geen probleem om je bestelling te retourneren. Volg de twee stappen hieronder voor een juiste afhandeling van jouw retour. Heb je nog geen account in onze webshop? Klik op Account aanmaken.

Retourprocedure mét account

Stap 1 > Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan in jouw account.

Stap 2 >  Stuur de artikelen binnen 14 dagen na retourmelding samen met de ingevulde retourbon (deze zit ingesloten bij je bestelling) voldoende gefrankeerd, degelijk verpakt en indien nodig verzekerd retour naar: Leelavadee, Postbus 7565, 8903JN Leeuwarden, NL (kosten en risico van retour zenden zijn voor eigen rekening). 

Retourprocedure zonder account

Stap 1 > Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar [email protected]. Vermeld je ordernummer en geef aan dat je wilt ruilen/retourneren.

Stap 2 >  Stuur de artikelen binnen 14 dagen na retourmelding samen met de ingevulde retourbon (deze zit ingesloten bij je bestelling) voldoende gefrankeerd, degelijk verpakt en indien nodig verzekerd retour naar: Leelavadee, Postbus 7565, 8903JN Leeuwarden, NL (kosten en risico van retour zenden zijn voor eigen rekening). 

 

Je ontvangt snel, maar in ieder geval binnen 14 dagen je aankoopbedrag retour.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Na het melden van je retour heb je nog 14 dagen om je product(en) retour te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Ja, het retour sturen is voor eigen rekening. 

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Momenteel kun je geen items omruilen. Je kunt het beste het artikel wat je wilt ruilen retour melden en vervolgens opnieuw bestellen. Het voordeel hiervan is dat het sneller gaat dan omruilen.

Ik heb een actie artikel besteld maar wil een deel ruilen of retourneren, hoe werkt dat?

Uiteraard kun je altijd een item wat niet bevalt of past aan ons terug sturen. Indien je de sieraden hebt gekocht in een actieperiode en je wilt eenzelfde item bestellen maar in een andere maat of kleur dan kun je contact met ons opnemen. Je ontvangt dan van ons een éénmalige persoonlijke kortingscode waarmee je het item alsnog met korting kunt aanschaffen.

Heb je gebruik gemaakt van een 3=2 actie of een tweede item met korting actie en je stuurt 1 item retour, dan zal de actiekorting komen te vervallen. Je totale bestelling voldoet immers niet meer aan de voorwaarden van de betreffende actie.

Ik heb net iets gekocht maar nu is er een actie periode, krijg ik dan alsnog korting?
Een actieperiode heeft altijd een begin en een einddatum. 
Indien je een bestelling hebt gedaan, het pakketje nog niet hebt ontvangen en de actie periode is al ingegaan, dan zullen wij de korting achteraf terug betalen.
Indien het pakketje al is bezorgd kunnen wij helaas geen actieprijs meer berekenen. Uit coulance bieden wij éénmalig een kortingscode aan met eenzelfde korting op een volgende bestelling indien het pakketje niet wordt geretourneerd.
De code zal 14 dagen na ontvangst van je pakketje worden verstrekt. 
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra het pakket bij ons retour is gekomen, wordt het verwerkt. Binnen 2 à 3 dagen krijg je van ons een retourmelding.
Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de (bank)rekening, PayPal account of Creditcard die je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen. Dit doen we zo snel mogelijk, meestal binnen 5 dagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Terugstortingen via Creditcard kunnen iets langer duren.

Indien het pakket niet door ons is ontvangen dien je zelf contact op te nemen met PostNL

Inhouden/in rekening brengen verzendkosten bij bedragen onder €50,-

Indien na retour je bestelling onder €50,- komt zullen wij de verzendkosten (€2,99) in mindering of in rekening brengen.

Krijg ik de verzendkosten terug als ik alles retourneer?

Als je de complete bestelling retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag + de standaard verzendkosten (€3,49) teruggestort. Heb je voor een andere verzendmethode dan "brievenbuspakje PostNL"  gekozen dan krijg je bij retourneren €3,49 aan verzendkosten terug. Bij bestellingen boven €50,- worden geen verzendkosten berekend en krijg je ook geen verzendkosten geretourneerd, ook niet als je zelf hebt gekozen voor pakketpost of afleveren op een postpunt.

 

Waarom worden er verzendkosten ingehouden op mijn retourbedrag?

Wij verzenden gratis vanaf een aankoopbedrag van €50,-. Wanneer je aankoopbedrag na retour onder de €50,- komt zullen wij de verzendkosten (€3,49) inhouden op het bedrag wat we terugstorten. Je hebt dan immers niet meer voor €50,- bij ons gekocht en moet dus verzendkosten betalen.

Het label is verwijderd of de verzegeling is verbroken, wat nu?

Op een label of sticker staat duidelijk beschreven dat het niet verwijderd mag worden. Als je een label van een ring, ketting, enkelbandje of armband wel hebt verwijderd of indien de verzegeling van oorbellen of een teenring wel is verbroken is vervalt het recht van retour.
Je kunt het sieraad nog wel naar ons terugsturen, wij zullen dan beoordelen in welke mate het sieraad al dan niet meer als nieuw te verkopen is. Meestal (niet altijd, soms is een sieraad dusdanig beschadigd dat we het niet meer kunnen verkopen) kunnen we samen tot een oplossing komen in de vorm van een shop tegoed.

Hebben jullie een antwoordnummer?

Nee wij hebben geen antwoordnummer

Kan ik een pakket weigeren aan de deur of mijn pakket niet afhalen van een PostNL locatie?

Een pakket weigeren aan de deur of niet afhalen op het postkantoor:
Dit kan, echter zullen wij hiervoor de werkelijke verzendkosten en handelingskosten in rekening brengen. Voor brievenbuspost is dit €6,95 voor pakketpost €9,75 binnen Nederland.
Voor Duitsland en België bedragen deze kosten €13,95

Mijn retourzending is niet bij jullie aangekomen, wat moet ik doen?

Neem als eerste contact op met het verzendbedrijf, bijvoorbeeld PostNL. Houd er rekening mee dat je als verzender zelf verantwoordelijk bent. Indien de retourzending een hoge waarde heeft is verzekerd verzenden aan te raden (er raken wel eens pakketjes kwijt bij PostNL). Houd er rekening mee dat wij uitsluitend het aankoopbedrag kunnen terugstorten wanneer wij jouw retourpakket in goede orde hebben ontvangen. De track & trace code van een brievenbuspakje of onverzekerd pakket biedt géén zekerheid van aflevering. Bij het zoekraken van jouw brievenbus of onverzekerde zending kunnen wij helaas niets voor je betekenen. Houd er rekening mee dat PostNL alleen vergoedt indien er verzekerd is verzonden.

Wanneer moet ik een cadeau-artikel ook retour sturen?

Stuur eventuele cadeau-artikelen mee retour indien je aankoopbedrag na retour niet voldoet aan de eisen voor het verkrijgen van een cadeau-artikel. Indien het cadeau-artikel toch ontbreekt wordt het aankoopbedrag van het cadeau-artikel in mindering of in rekening gebracht.

Kan ik de cadeau inpakservice ook retourneren?

Nee de cadeau inpakservice kun je niet retourneren!

Garantie
Heb ik garantie?

Leelavadee Jewelry garandeert dat de geleverde sieraden voldoen aan de op de website vermelde specificaties. Als binnen 3 maanden na levering blijkt dat er iets mis is met het sieraad, dan zullen wij samen met jou proberen tot een passende oplossing te komen. Wij willen graag tevreden klanten.
925 zilver is een relatief zacht edelmetaal, ringen kunnen bij druk of kracht vervormen. Wij geven géén garantie op het vervormen van 925 zilveren sieraden door onjuist gebruik.

Wij vragen vrijwel altijd om een foto van het defecte sieraad zodat wij het defect kunnen beoordelen. In sommige gevallen vragen wij het sieraad te retourneren omdat beoordeling via een foto niet mogelijk is.
Wij geven géén garantie op het verkleuren van sieraden. 925 zilver zal vrijwel altijd verkleuren, dit is een natuurlijk proces. Vaak is dit eenvoudig op te lossen door het sieraad met een zilver poetsdoek te poetsen. Ook het verkleuren/vervagen van goldplated sieraden is normaal. Goldplated sieraden zijn gemaakt van 925 zilver met een zeer dun laagje goud. Wij geven géén garantie op het vervagen van de goudlaag. Kijk voor meer info bij "onderhoud & tips sieraden".

Ik ben mijn sieraad verloren, heb ik garantie?

Nee, wij geven geen garantie op verlies.

Ik ben de steen uit mijn ring/armband/hanger verloren, valt dit onder garantie?

Nee het verliezen van de steen valt niet onder garantie. Neem a.u.b. contact met ons op. Wij gaan dan kijken of we een passende oplossing kunnen bieden.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Heb je een klacht? Neem gerust contact met ons op, wij zullen altijd proberen een oplossing te zoeken. 

925 zilver en onderhoud
Mijn zilveren sieraden worden zwart of geven zwart af, wat nu?

Als je zilveren sieraden wat langer draagt worden ze doffer van kleur en soms zelfs een beetje zwart. Dit kan ook afgeven op je huid. Dit komt omdat er stofjes in de lucht en op je huid zitten die een chemische reactie aangaan met het zilver. De stofjes die vrijkomen uit je huid zijn afhankelijk van wat je hebt gegeten of gedronken (alcohol) en eventueel van medicijnen die je hebt gebruikt. Dit verschilt van persoon tot persoon. Sommige mensen hebben er nauwelijks last van en anderen wat meer. Een zilveren sieraad dat verkleurt is heel normaal. Het is een teken dat het hier om echt zilver gaat. Het zilver maak je eenvoudig schoon met een zilver poetsdoekje.

Als het vervelend vindt dat je zilveren sierden afgeven op je huid hebben we voor ringen en teenringen de volgende simpele oplossing: Smeer een dun laagje blanke nagellak aan de binnenkant van de ring.

 

Hoe houd ik mijn zilveren sieraden langer mooi?
  1. Poets je sieraden regelmatig met een zilverpoetsdoekje
  2. Zorg ervoor dat je zilveren/goldplated sieraden niet in aanraking komen met chloor, zoutwater, ammoniak, chemicaliën en bleekmiddel
  3. Als je gaat schoonmaken, slapen, douchen, zwemmen, sporten en baden kun je de sieraden beter af doen. Kijk ook uit met cosmetica, parfum en haarlak.
  4. Doe je sieraden pas om nadat je jezelf hebt opgemaakt/verzorgd
  5. Draag je jouw sieraden niet, berg ze dan op in bijvoorbeeld een sieradendoos.
  6. Wordt je zilverpoetsdoek zwart gooi deze dan zeker niet in de wasmachine. De zilverpoetsdoek houdt zijn werking ook wanneer deze zwart is.
  7. 925 zilver is een relatief zacht edelmetaal door het hoge zilvergehalte (92,5%). Sieraden gemaakt van 925 zilver kunnen door veelvuldig of te ver buigen breken. Doe dus extra voorzichtig met bangle armbandenteenringen en oorbellen.

 

Waar zijn de sieraden van Leelavadee Jewelry van gemaakt?

Wij leveren voornamelijk sieraden die zijn gemaakt van 925 zilver of goldplated 925 zilveren sieraden.

Edelstenen
Zijn jullie edelstenen echt?

Jazeker, de in onze sieraden verwerkte edelstenen zijn 100% natuurlijk tenzij anders vermeld bij het artikel!

De edelsteen heeft kleine oneffenheden/scheurtjes in de steen is dit normaal?

Ja, het is een natuurproduct en kan oneffenheden en interne scheurtjes bevatten. Kun je de barst of scheur duidelijk voelen met je nagel dan is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Neem dan contact met ons op zodat wij het kunnen beoordelen.

De edelsteen heeft een iets andere kleur dan op de website, klopt dit?

Ja, iedere steen is anders en kan afwijken van de foto. Wil je een specifieke kleur, neem dan contact met ons op. We kunnen dan vooraf kijken of we aan jouw wens kunnen voldoen.

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden