Verzenden & ruilen/retourneren

Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00u in ons systeem binnenkomen worden dezelfde dag nog verzonden. Normaliter wordt je bestelling de volgende werkdag  bezorgd, soms kan het iets langer duren. Al onze producten in de webshop zijn op voorraad in Nederland. Wij zullen het direct aan je melden als sieraden niet voorradig zijn; deze worden zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzending vindt plaats via PostNL. 

Verzendkosten

Bij Leelavadee Jewelry betaal je €2,95 (brievenbuspost met track & trace) in Nederland en €6,95 in België en Duitsland. Orders boven de €50,-(binnen Nederland, België en Duitsland) worden gratis verzonden. 

Retourneren

Hoe werkt retourneren bij Leelavadee Jewelry?

Is je bestelling niet helemaal naar wens? Jammer, maar het is bij Leelavadee.nl geen probleem om je bestelling te retourneren. Volg het stappenplan hieronder voor een juiste afhandeling van jouw retour. Heb je nog geen account in onze webshop? Je maakt het hier eenvoudig aan.

Retourprocedure mét account

Stap 1 > Meld je retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan in jouw account hier.

Stap 2 >  Stuur de artikelen samen met een briefje met je naam én ordernummer voldoende gefrankeerd en indien nodig verzekerd retour naar: Leelavadee, Postbus 7565, 8903JN Leeuwarden, NL (kosten van retour zenden zijn voor eigen rekening). 

Retourprocedure zonder account

Stap 1 > Stuur binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling een e-mail naar [email protected] Vermeld je ordernummer en geef aan dat je wilt ruilen/retourneren.

Stap 2 >  Print het herroepingsformulier uit en vul het in, klik daarvoor hier.
Heb je geen printer? Een handgeschreven briefje mag ook!

Stap 3 >  Stuur de artikelen, samen met het ingevulde herroepingsformulier, voldoende gefrankeerd en indien nodig verzekerd retour naar: Leelavadee, Postbus 7565, 8903JN Leeuwarden, NL (kosten van retour zenden zijn voor eigen rekening). 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij storten je aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug, in ieder geval binnen 14 dagen, maar meestal eerder. Wil je weten of wij je pakket al hebben ontvangen? Check dan de track & trace code die je van PostNL hebt ontvangen. Zodra wij je aankoopbedrag hebben geretourneerd ontvang je van ons een bevestiging per mail.

Ruilen

Wil je ruilen? Meld dan het artikel wat je wilt ruilen retour (zoals hierboven omschreven) en bestel het gewenste artikel opnieuw.

Let op! 

  • Sieraden waarvan het label ontbreekt zullen wij niet als retour accepteren.
  • ​​Lees a.u.b. ook de file " herroepingsrecht", klik daarvoor  HIER
  • Oorbellen en teenringen mogen uit hygiënisch oogpunt niet worden gepast, ruilen/retourneren is alleen mogelijk indien de verzegeling van doorzichtige verpakking niet is verbroken. Indien wij artikelen met verbroken verzegeling toch retour ontvangen zijn de verzendkosten voor het opnieuw versturen voor eigen rekening.
  • Retourzendingen waarvan het herroepingsformulier ontbreekt of waarvan de afzender onbekend is worden tot 1 maand na datum van ontvangst bewaard. Na deze termijn wordt de zending in onze administratie verwerkt en kan hierop geen aanspraak meer worden gemaakt.

Toch nog vragen?!

Is bovenstaande toch nog niet helemaal duidelijk, check dan a.u.b. de veelgestelde vragen HIER, je kunt ons ook een bericht via het contactformulier of via je account sturen.We helpen je graag!  

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij lossen het graag in overleg op. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.