Klantenservice

FAQ
Bestellen
Hebben jullie een fysieke winkel?

Leelavadee Jewelry is een online sieraden shop, je kunt dus bij ons alleen online bestellen er is geen fysieke winkel.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur, dan wordt je pakket nog dezelfde dag (weekend en feestdagen uitgesloten) verzonden. 99% van de PostNL pakketjes wordt de volgende dag bezorgd. Een brievenbus pakketje kan er in uitzonderlijke gevallen wel eens 2 of 3 dagen over doen. Meestal ontvang je jouw pakket dus de volgende dag, maar wij hebben helaas geen invloed op de bezorging van PostNL. 

Met wie verzenden jullie en wat kost het?

Wij verzenden standaard met PostNL. Hierbij kun je kiezen uit 6 verschillende verzendmethoden:

Brievenbuspost met track & trace  € 2,95
Ophalen bij PostNL locatie             € 5,95
Handtekening + alleen huisadres  € 6,95
Alleen leveren aan huisadres        € 5,95
Handtekening voor ontvangst       € 6,95
Avondlevering                   € 6,95
    
België & Duitsland € 6,95
Hoe kan ik betalen?

Bij Leelavadee Jewelry kun je eenvoudig betalen zoals jij dat graag wilt met de onderstaande betaalmethoden:

IDeal
Met IDeal betaal je snel, vertrouwd en veilig je Leelavadee Jewelry bestelling

Klarna achteraf betalen
Betaal je liever achteraf? Met Klarna kun je tot 14 dagen achteraf betalen. Let op! Klarna en Leelavadee Jewelry staan los van elkaar. Dit betekent dat het betaalproces geheel via Klarna loopt. Bij vragen hierover verwijzen wij je graag naar de klantenservice van Klarna.

Creditcard
Je kunt bij ons met de meest gangbare creditcards zoals Visa, Mastercard en American Express betalen.

Paypal
Betaal je graag snel en veilig met Paypal? Bij ons kan dat. Let wel, je hebt hiervoor een Paypal account nodig.

Bancontact / Mistercash | Belfius | KBC | Klarna achteraf betalen
Speciaal voor onze Belgische klanten hebben wij deze betaalmogelijkheden om direct en veilig een betaling te doen.

Sofort | Giropay | EPS
Voor onze klanten in o.a. Duitsland en Oostenrijk bieden wij deze betaalmogelijkheden om het openstaande bedrag van de bestelling eenvoudig en veilig te voldoen.

Maestro
Klanten binnen Europa kunnen makkelijk, snel en veilig betalen met Maestro.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Het kan wel eens gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Om zeker te weten of je bestelling is doorgekomen kun je op je bankafschrift kijken of het bedrag is afgeschreven. Twijfel je toch? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij checken voor je of de betaling is gelukt. 
Is je betaling niet goed doorgekomen, dan is je bestelling ook niet geplaatst. Je kunt dan opnieuw bestellen.

 

Hoe volg ik mijn pakketje?

Wil je weten waar je bestelling op dit moment is? Bekijk het met de track & trace link die je hebt ontvangen nadat je jouw bestelling hebt geplaatst. Pakketjes op werkdagen vóór 16:00 besteld, worden zelfde dag verzonden. Is je bestelling als pakket verzonden, dan zal het waarschijnlijk de volgende dag worden bezorgd. Brievenbus pakketjes kunnen er soms wel eens 2 of 3 dagen over doen.
De track & trace bij brievenbus pakketjes is soms niet correct weergegeven omdat nog niet elke postbode een handscanner heeft. Op maandag worden er geen brievenbus pakketjes geleverd.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat nu?

Heb je jouw pakket (nog)niet ontvangen? Check dan eerst je track & trace nummer. Deze heb je per e-mail van ons ontvangen. Soms geeft het systeem aan dat het pakketje nog niet bij PostNL is aangeboden. Is je pakketje voor 16:00 besteld dan kun je ervan uitgaan dat je pakketje nog dezelfde dag door ons aan PostNL is overhandigd. Soms wordt het pakketje niet door PostNL gescand. Je pakketje is dus wel door ons aan PostNL overgedragen.
Is het een brievenbus pakketje? Op maandag worden er geen brievenbuspakjes bezorgd. Wacht dan de volgende dag nog af. Brievenbuspost wordt helaas ook nog niet altijd de volgende dag bezorgd. Ook kan de scan soms aangeven dat het pakket bezorgd is terwijl dit nog niet het geval is.
De 2e dag nog niets ontvangen? Check je huisgenootjes, familieleden en/of buren. Wacht nog een dag af...
Na 3 of 4 dagen nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op. 

Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL....maar...we lossen het zo snel mogelijk voor je op!
Let wel, er zijn piekperiodes waarin het wat langer kan duren voordat je pakketje bezorgd wordt, denk hierbij aan bijvoorbeeld moederdag, Black Friday, en de decembermaand. Weekend en feestdagen tellen niet mee en op maandag worden er geen brievenbus pakketjes bezorgd. PostNL heeft aangegeven pas na 7 werkdagen actie te ondernemen. Voor deze periodes vragen we je dus even iets meer geduld te hebben alvorens contact met ons op te nemen. 

 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Hebben wij een verkeerd artikel geleverd? Oeps, dan is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het inpakken...Laat het ons weten via het contactformulier, we lossen het natuurlijk zo snel mogelijk weer op! 

Ik heb een defect item ontvangen, wat nu?

Indien je een artikel ontvangt met een defect/beschadiging, dien je dit binnen 5 dagen na ontvangst te melden. Je hebt het recht het item kosteloos om te ruilen. Het item dient compleet, in de originele verpakking, met aangehechte labels en met aankoopnota te worden geretourneerd. In specifieke gevallen kunnen wij je vragen foto"s te sturen van de beschadiging. 
Indien bij retourneren wordt geconstateerd dat het probleem door eigen schade veroorzaakt is, en/of wanneer aangehechte labels ontbreken zullen wij niet omruilen tegen een nieuw artikel.

Hoe werkt de kortingscode?

Heb je een kortingscode dan voer je deze in op de "Mijn winkelwagen" pagina in het kader "kortingscode invoeren". Vervolgens klik je op "korting toepassen".

Kortingscodes werken binnen een bepaalde termijn en hebben zodoende een begin en einddatum. Helaas is het niet mogelijk een kortingscode buiten deze termijn te gebruiken. Kortingscodes kunnen niet achteraf worden verrekend. Heb je je kortingscode vergeten in te voeren, neem dan contact met ons op via de contactpagina of jouw account. Wij zullen dan kijken hoe we je toch nog blij kunnen maken.

Ruilen en retourneren
Hoe kan ik iets retourneren?

Het kan altijd voorkomen dat je een deel of je gehele bestelling retour wilt sturen. Dat is bij Leelavadee geen enkel probleem! Stuur binnen 14 dagen een e-mail ([email protected]) met daarin je ordernummer, waarin je aangeeft dat je wilt ruilen/retourneren.
Vul het herroepingsformulier in en stuur je items retour. Je ontvangt snel, maar in ieder geval binnen 14 dagen je aankoopbedrag retour.

Binnen hoeveel dagen moet ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst annuleren. Na het melden van je retour heb je nog 14 dagen om je product(en) retour te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

Ja, het retour sturen is voor eigen rekening. 

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Momenteel kun je geen items omruilen. Je kunt het beste het artikel wat je wilt ruilen retour melden en vervolgens opnieuw bestellen. Het voordeel hiervan is dat het sneller gaat dan omruilen.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Zodra het pakket bij ons retour is gekomen, wordt het verwerkt. Binnen 2 à 3 dagen krijg je van ons een retourmelding.
Het bedrag van je retourpakketje wordt teruggestort op de (bank)rekening, PayPal account of Creditcard die je gebruikt hebt om de bestelling te plaatsen. Dit doen we zo snel mogelijk, meestal binnen 5 dagen, maar uiterlijk binnen 14 dagen. Terugstortingen via Creditcard kunnen iets langer duren.

Ik kan het herroepingsformulier niet uitprinten

Dat is geen probleem je kunt ook jouw gegevens op een briefje schrijven en toevoegen aan je retour.

Krijg ik de verzendkosten terug?

Als je de hele bestelling retourneert krijg je het volledige aankoopbedrag, dus ook de verzendkosten, teruggestort.

Hebben jullie een antwoordnummer?

Nee wij hebben geen antwoordnummer

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden